30. 5. 2014

Pevné ohnisko - new challenge

Zdravím všechny příznivce mého blogu o fotografování, představu ji vám další článek který jsme pro vás s přáteli připravili. Za tímto příspěvkem tentokrát stojí více lidí kterým chci jmenovitě poděkovat ,,velké díky"... Honza, Vendy, Bára, Týna a Kuba. Každý z jmenovaných měli zásluhu nad tím aby mě pomohli tento článek zrealizovat a vydat. Dostal jsem tu možnost vyzkoušet si při focení hned dva nové objektivy (Nikon 50mm f/1.8G AF-S a Nikon 85mm f/1.4G AF-S Nikkor) z počátku mě chvíli trvalo než jsem si zvykl a vyzkoušel veškeré  možnosti na objektivech ale po několika zkušebních fotografiích už jsem pomalu začal rozumět a přicházet na chuť těmto pevným objektivům. První focení proběhlo v odpoledních hodinách v pátek. Počasí nám bohužel po celý víkend moc nepřálo proto jsme museli trochu improvizovat a měnit místa na focení. Nejvhodnější lokalitou v tu chvíli bylo Kino Ořechovka. Nádherné místo pro focení venku, určitě se tam zase někdy vydám. Druhý den i přes nepřízeň počasí pokračovalo naše focení v areálu letohrádku Hvězda. Věřím že se vám bude tento článek s názvem ,,pevné ohnisko - new challenge" líbit a podpoříte naší snahu a chuť posouvat naši práci dál. 






























Nikon D5100
Nikkor : Nikon 50mm f/1.8G AF-S 
Nikkor : Nikon 85mm f/1.4G AF-S 
Upraveno: Lightroom 5
Pomůcky: Stativ


Žádné komentáře:

Okomentovat